| ° Forum ° Odpowiedz ° Rejestracja ° Szukaj ° | |
| Autogiełda | Pozycjonowanie stron | złote monety - antykwariat |
| Zobacz: / Życie poza polską - emigracja / Jakie dokumenty ambasada Kanady. |
| Autor | Wiadomość |
| Charles23
|
Posted: 4 Gru 2007 07:48:52 Dzien dobry. Oczekuje na odpowiedzi powazne a nie tego typu "po co tam jedziecie, jak moga Was potrafic jak Pana Dz". Ja juz raz bylem w tym kraju w 2001 roku, tylko jako student i bylo latwiej, bo mialem swistek, ze jestem studentem. Teraz pracuje oraz mam rodzinke z ktora pragne sie wybrac do tego kraju w celach turystycznych. Nie wiem co mamy pokazac oficerowi na interwiev, wiem tylko tyle, ze im wiecej tym lepiej. -Czy wystarcza mu ksera umow o prace, czy musza byc potwierdzone w jakis sposob? -Czy wystarczy wydruk z konta bankowego czy tez musi byc potwierdzony przez pracownika w banku? Jezeli bedziemy w III 2008 w ambasadzie to za jaki okres musza byc salda z naszego rachunku? -Jezeli jestem wlascicielem garazu i samochodu to czy wystarcza ksera dowodu rejestracyjnego i wydruk z konta, ze place za garaz i grunt pod nim? -Czy np jesli dziecko dostanie sie do przedszkola to czy takie zaswiadczenie tez cos moze przyblizyc nam wyjazd do rodzinki? -Czytalem, ze niektorzy do ambasady wybieraja sie z zarezerwowanymi biletami lotniczymi. Czy to pomaga? A co jak sie nie dostanie wizy - mozna zwrocic bilety i z jaka strata? -O jakim swistklu jeszzcze zapomnialem - pomijajac te, ktore musimy wypelnic sciagniete ze strony ambasady oraz zaproszenie od rodzinki z kanady. Pozdrawiam i oczekuje na wskazowki Charles23 |
| ondrosz
|
Posted: 4 Gru 2007 14:12:47 -O jakim swistklu jeszzcze zapomnialem - pomijajac te, ktore musimy