| ° Forum ° Odpowiedz ° Rejestracja ° Szukaj ° | |
| Autogiełda | Pozycjonowanie stron | złote monety - antykwariat |
| Zobacz: / Moje miasto - Bydgoszcz / Praca dla programisty php5 |
| Autor | Wiadomość |
| chester
|
Posted: 18 Wrz 2007 07:28:46 Witam! Tak się złożyło, że się przeprowadzam do Torunia i w związku z tym szukam pracy. Jestem programistą php, ale z tych po uczelni i z doświadczeniem, no i po przejrzeniu rynku pracy włączył mi się pesymizm. Czy może ktoś z Was by był w stanie dać namiary na sensowne firmy w tej branży, które chciałyby na etacie zatrudnić kodera php? Kilka znalazłem, ale niestety zdecydowanie za mało. Szukam firm przede wszystkim z Torunia, bo nie uśmiecha mi się dojeżdżanie w obie strony z toruńskiego Rubinkowa do Bydgoszczy, ale na bezrybiu i rak ryba więc również bydgoskie firmy leżą w centrum zainteresowania. Swoją drogą, jak najszybciej się przemieszczać na trasie Toruń-Bydgoszcz -Toruń? Tzn. chodzi mi o dojazdy do pracy dla osoby niezmotoryzowanej. Są jakieś busy? Jeśli tak, to skąd odjeżdżają? A może jednak PKP? Swoją ofertę zamieściłem na pl.praca.szukana, link jest w stopce. Od ładnych paru lat udzielam się w usenecie, pisząc prawie wyłącznie z tego konta na gazeta.pl więc jeśliby się potencjalnemu pracodawcy chciało, to sobie może sprawdzić że nie jestem trollem i nie zadaję idiotycznych pytań :-) chester |
|
Jak podaje Wiki (http://pl.wikipedia.org/wiki/Migracja_ludno%C5%9Bci)
emigracja czy pisząc dokładnie migracja jest to: