| ° Forum ° Odpowiedz ° Rejestracja ° Szukaj ° | |
| Autogiełda | Pozycjonowanie stron | złote monety - antykwariat |
| Zobacz: / Górny Śląsk - dyskusja / dlaczego zajecia na AE od litopada. |
| Autor | Wiadomość |
| papndekel
|
Posted: 4 Paź 2006 15:10:41 Witam moze ktos z Was wyjasni mi, dlaczego zajecia na Wydziale Zarzadzania dla I roku uzupelniajacych studiow mgr (tryb zaoczny) na Akademii Ekonomicznej zaczynaja sie w listopadzie. Dlaczego gdy upomnialem sie o legitymacje i potwierdzenie, ze jestem studentem (rzecz niezbedna do rozpoczecia praktyk) dostalem odmowna odpowiedz, skoro w internetowym systemie rekrutacyjnym widnieję jako przyjety(czyli de facto mam status studenta)? W dodatku juz 2 tydzien czekam na potwierdzenie poczta, ze zostalem przyjety i nic. Orientuje sie ktos czym to jest spowodowane ? pozdrawiam |
| Wojciech Kulesza
|
Posted: 4 Paź 2006 19:18:02 Witam
moze ktos z Was wyjasni mi, dlaczego zajecia na Wydziale Zarzadzania dla I roku uzupelniajacych studiow mgr (tryb zaoczny) na Akademii Ekonomicznej zaczynaja sie w listopadzie. Dlaczego gdy upomnialem sie o legitymacje i potwierdzenie, ze jestem studentem (rzecz niezbedna do rozpoczecia praktyk) dostalem odmowna odpowiedz, skoro w internetowym systemie rekrutacyjnym widnieję jako przyjety(czyli de facto mam status studenta)? W dodatku juz 2 tydzien czekam na potwierdzenie poczta, ze zostalem przyjety i nic. Orientuje sie ktos czym to jest spowodowane ? My nie wiemy, ale może na Wydziale Zarządzania na AE coś ci powiedzą. Wojtek |
| boogie
|
Posted: 5 Paź 2006 07:46:32 (...) witaj w krainie AE. Tam czeka na ciebie jeszcze wiele pytań bez odpowiedzi ;) |
| HR
|